Avlyst filmvisning i mars.

26.03.08

Styret er dessverre nødt til å avlyse månedens filmvising i mars, grunnet uavklarte filmrettigheter og et generelt stort arbeidspress på styremedlemmene. Vi ser frem til aprilvisningen i nye lokaler 🙂

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *