Kjempefin visning med full sal!

30.10.10
Kjempefin visning av “Infinity: The Ultimate Trip – Journey Beyond Death” full sal!

Vi hadde en nærmest full sal med 190 publikumere, og et hyggelig treff etterpå i Coco i Vika. Tusen takk til alle fremmøtte og ha en fortsatt fin helg!

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *